středa 29. července 2015

TRAVEL: Itálie - Milano, EXPO


Pro tyto prázdniny jsem si vybrala Itálii jako zemi, kterou bych chtěla navštívit. Necestovala jsem ale sama. Jela jsem na výměnný pobyt, kde jsem se setkala se spoustou lidí z různých zemí světa. Takže jsme památky a další zajímavosti této úžasné země poznávali spolu. 
Milano sice nebylo na našem programu jako první, ale tento zážitek je pro mě jeden z nejlepších.



EXPO je jedna velká plocha, kde najdeme kousek různých (avšak ne všech) zemí. Vede zde pár uliček a budovy daných zemí jsou jedna vedle druhé. Jsou tam i sedačky na odpočinek. Byla zde i Česká republika, fotku mám, ale bohužel nekvalitní. Ovšem, byly tam je koupi i lázeňské oplatky, nebo například i pivo Pilsner. Měli jsme ale jen 3 hodiny na rozchod, stihla jsem obejít jen pár budov.


Kromě zemí jsme navštívili i budovy s čokoládou. Nekoupila jsem si ale nic (i když jsem chtěla), počasí bylo slunečné, kolem 40°, takže by mi to dlouho nevydrželo.


Kamarádka ze Srbska se tam dokonce nechala tetovat hennou. 

Žádné komentáře:

Okomentovat