čtvrtek 25. prosince 2014

Co jsem dostala na Vánoce já?

Hezký den, je po Vánocích a já už jsem přečetla na ostatních blogách několik článků, co dostali jejich autorky pod stromeček. Já už jsem zde dlouho nic nepsala, takže si aspoň budu moct zarchivovat letošní Vánoce a třeba to i někoho z vás zajímá. Budu ráda za každý komentář. :) Teď přejdeme k dárkům...


Tak zaprvé - chtěla jsem jeden parfém, který má hodně ml, protože hodně rychle všechny vypotřebuji. Proto jsem si našla velice kladné recenze na vůni od Elode - So Lovely. Nakonec jsem si zašla do obchodu ji "očichat" a poté oznámit "Ježíškovi". :) Další 2 parfémy jsem nečekala.





Zde je dárek od kamarádky. Dali jsme si limit 200,-. Hodně užitečné věcičky, které mě velice potěšily :) 


Kosmetika - především od mé mladší sestry :)

Hygiena a tak dále...

Dále jsem si už před Vánoci vybrala rifle, tričko jsem nečekala, ale líbí se mi :)

Kabelka, kterou jsem našla v jedné skříni už v létě. Nemohla jsem se jednou rozhodnout mezi dvěmi kabelkami a tak se pro tu druhou mamka asi vrátila.

Mikča od přítele :) 

Šátek - taky od přítele, mimochodem jsem si ho chtěla koupit :D

Váha, která počítá i tuky, svaly a vodu v těle. Dost jsem o ní mluvila, ale nečekala jsem, že ji dostanu. :)

Zlatý řetízek, který jsem dostala od dědy.
 ¨
A poslední věc - diář, který jsem si sama koupila. Taky obrovská radost :)

Děkuji za zhlédnutí článku. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat