sobota 11. října 2014

NEW IN: little things

Miska - Kik (55,-) | Lak na nehty - Rossmann - Gabriella Salvete (ve slevě za 49,-) | 2x Gumičky - GATE (12,- za 9 gumiček) | 2x mašličky do vlasů - H&M (1 za 99,- ; já měla slevu 20%) | Svíčky - Kik (55,-) | Balzám - Baby Lips od Maybelline (ve slevě za 59,-) | 2x skřipečky do vlasů - Kik (25,- za 1 plato) | 2x dárková taška - DM (17,- za jednu)

(celkově za nákup - cca 484,-)

Dnes jsem nešla nakupovat oblečení, nýbrž různé doplňky a dekorace do mého pokoje. Misku jsem si koupila na gumičky, sponky a doplňky do vlasů. Myslím, že to bude vypadat dobře, když k tomu seženu ještě bílý stojánek na šperky. Mašličky do vlasů se mi teď momentálně hodí, když chodím do tanečních. I na běžné nošení se hodí. Svíčky mám ráda, navíc krásně voní. Balzám Baby Lips je teď strašně populární, takže i já jsem ho chtěla vyzkoušet.

S sebou na nákup jsem měla slevu 20% do H&M (využila jsem), 120,- slevu do Orsay (nevyužila jsem), 2x 25% slevu do C&A (nevyužila jsem) a 250,- slevu do Orsay při nákupu nad 1000,- (nevyužila jsem)



Žádné komentáře:

Okomentovat